15 iunie 2022 | București

e-commerce | fulfillment | omnichannel | delivery | CX e-grocery | smart city LogInCity

Eveniment de logistică pentru e-commerce

Comerțul online redefinește nu doar paradigma în retail și strategiile de dezvoltare ale companiilor, ci și peisajul urban.

LogInCity – prima conferință din România dedicată logisticii urbane –reunește ecosistemul de e-commerce și pe cel logistic. Evenimentul este dedicat magazinelor online, retailerilor, producătorilor, furnizorilor de servicii de curierat, fulfillment, ambalaje, tehnologie sau echipamente.

Dezbatem tendințe, strategii, idei și aducem soluții cu scopul final de a ajuta magazinele online și retailerii să se dezvolte și de a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților.

De ce LogInCity?

În ultimii doi ani, activitățile de livrare last-mile s-au transformat dramatic și, odată cu acestea, și peisajul urban.

Apariția de noi jucători pe piața de online, care transformă scena urbană prin furnizarea de servicii cu valoare adăugată, trecerea de la brick-and-mortar la omnichannel, accelerarea unor noi modele de distribuție precum cel direct-to-consumer, schimbarea comportamentelor cumpărătorilor, dar și apariția unor noi tipologii de cumpărători online pun presiune asupra magazinelor online și a logisticii acestora.

Reinventarea modelelor de afaceri devine tot mai necesară. Crearea unor rețele urbane mai bine structurate, cu o infrastructură care să țină seama de noile realități și care să se bazeze pe tehnologie, dar și pe colaborarea dintre diferiții actori ai lanțului logistic, autorități și asociații de profil.

Speakeri

Claes Lindgren

Head of Customer Fulfillment Ikea Austria
Detalii

Miguel Martins Da Silva

Group Chief Supply Chain Officer Dr.Max Group
Detalii

Paul Copil

Fondator & CEO QeOPS

Claudia Nicolau-Penda

Fondator Nu Mai Port

Sinziana Pardhan

Managing Director Romania P3 Logistic Parks

Ana VOICU

Owner & General Manager Zuluff

Oana Ciortea

Contract Manager Epantofi

Elena Andrei

Chief Commercial Officer DPD Romania

Antonio Iftimescu

Fondator KooKoo Grocery

Dragoș Arnăutu

CEO FAN Delivery

Cristian A. Ionescu

General Manager Sinapseria

Florin Irimescu

CEO Valeputna & Fondator Bluana Foods

Andrei Brînzea

Partner | Land & Industrial Agency Cushman&Wakefield | Echinox

Audienta

Faci parte din cei care transforma logistica urbana?

Experiența clientului este dată de suma interacțiunilor online și offline pe care acesta le are cu un brand, de la primul click pe website și până când produsul comandat ajunge în mâinile sale. Astfel, livrarea finală către client nu mai este despre a ajunge la o destinație, ci despre oameni, dorințele și așteptările acestora.

În e-commerce, deși prima impresie este importantă, ultima impresie, respectiv cea de livrare este cea care contează cu adevărat. Clientul nu doar primește produsele comandate, dar momentul livrării este punctul de contact cu valorile mărcii și se simte apreciat și respectat. Cum creezi o experiență de cumpărare la superlativ pentru cumpărător și cum pot magazinele online să livreze exact ce își dorește, când își dorește și cum își dorește acesta?

Cu toate că magazinele fizice sunt, cel puțin pentru moment, canalul preferat de români pentru cumpărăturile alimentare, online-ul a crescut dramatic pe perioada pandemiei și tendința se păstrează. Astfel, mulți retaileri și-au adaptat ofertele și operațiunile pentru a răspunde nevoilor consumatorilor. Platformele de livrări rapide și livratorii au devenit parte integrantă a zonelor urbane. Anii următori vor aduce noi oportunități pentru segmentul de e-grocery, iar în cadrul panelului dedicat acestui segment de piață de la LogInCity vom vorbi despre acest subiect, dar și despre cum se adaptează companiile cerințelor clienților.

Sustenabilitatea nu mai este un factor de neglijat pentru cumpărătorii din mediul online. Pandemia a adus o creștere importantă a comerțului online în Europa și în România, dar și o mai mare presiune din partea consumatorilor în ceea ce privește sustenabilitatea. De la ambalaje și modalități de livrare cu un impact mai redus asupra mediului, la mărci care folosesc materiale naturale, din surse regenerabile și până la implicațiile sociale ale produselor pe care le achiziționează, consumatorii aleg și cer “sustenabilitate”. Cum pot magazinele online și furnizorii de materii prime, produse, ambalaje, curierat sau fulfillment să răspundă acestor noi cerințe și sunt consumatorii dispuși să plătească pentru produse mai durabile, mai verzi, mai sustenabile? Și cum trebuie să se transforme infrastructura urbană pentru a permite dezvoltarea comerțului online și adoptarea de soluții de livrare sustenabile?

Workshop: Strategii de optimizare a managementului retururilor

Știați că?

  • în comerțul online, rata medie de retur a produselor comandate este de aproximativ 20%?
  • 28% dintre magazinele online au nevoie de aproximativ 2 săptămâni pentru a adăuga produsele înapoi în stoc?
  • 95% dintre cumpărătorii online declară că o experiență de retur pozitivă contribuie la lolaizarea acestora?

Retururile sunt un rău necesar în e-commerce și de modul în care sunt administrate depinde succesul unui magazin online.

Într-un workshop dedicat exclusiv magazinelor online, Paul Copil, CEO și Co-Fondator QeOPS, profesionist cu peste 20 ani experiență în logistică și e-commerce, îți dezvăluie din secretele unui management al retururilor eficient și mai facil.

Despre ce vom vorbi?

  • Managementul retururilor: do & don’ts!
  • Cum poți îmbunătăți logistica inversă și reduce costurile?
  • Cum transfomi retururile în oportunități de fidelizare a clienților și dezvoltare a afacerii?

Înscrie-te la workshop! Locurile sunt limitate!

Partener principal

Parteneri

Parteneri strategici

Locatie

Hotel Caro, București

Contact

Email

office@intermodal-logistics.ro

Telefon

+40 0726 172 417